- Klantenservice
- Klachten
- Intressante Links
- Over FANS
- Algemene voorwaarden
- Disclaimer
- Privacy en cookie beleid
- Betaalmethoden
- Verzenden & retourneren/retourrecht
- Hoe werkt een pre-order?
- Nieuwsbrief inschrijven
- FANSSITE AFFILIATE PROGRAMMA
- Veelgestelde Vragen (FAQ) – Fanssite.be
- Schrijf een review & maak elke maand kans op €10 shoptegoed!
- ✨ Blijf op de hoogte – Volg ons op Instagram!
- Klachtenregeling WebwinkelKeur
- Join the Geek Side
Hey Geeky fans!
Bij www.fanssite.be zetten we alles op alles om onze Geeky klanten zo goed mogelijk te helpen.
We willen eerlijk zijn, soms hebben we te maken met externe partners, zoals onze hoofdleveranciers, en kunnen er wel eens wat hobbels op de weg zijn. Denk aan producten die niet direct geleverd kunnen worden of, zelden maar toch, beschadigde producten. Maak je geen zorgen, dit gebeurt slechts bij ongeveer 1 op de duizend bestellingen, wat gelukkig minimaal is.
Ook verzendmaatschappijen kunnen soms voor uitdagingen zorgen. Gelukkig hebben we tot nu toe nog niet veel problemen gehad met pakketten die verloren zijn gegaan (vooral in het buitenland). Als dat wel gebeurt, doen we er alles aan om het pakketje binnen 14 dagen bij jou als klant te bezorgen.
Maar jullie zijn onze geweldige klanten en we beloven dat we ons uiterste best zullen doen om ervoor te zorgen dat jullie pakketjes goed en onbeschadigd bij jullie aankomen, zelfs als er problemen zijn met externe partners.
Heb je ooit klachten of zorgen? Aarzel niet om contact met ons op te nemen via e-mail ([email protected]) of telefonisch op +32 3 232 31 72 en we zorgen er zo snel mogelijk voor dat we een passende oplossing bieden.
Jullie Geeky tevredenheid is onze topprioriteit!
Laat een reactie achter
Voor alle andere vragen
Bel ons!
Email ons !
Social media
Socials

