Witcher fans in schok! Superman fans blij?

7 Nov 2022
door Lady Camille

Wie had ooit gedacht dat onze geliefde Henry Cavill, die de rol van Geralt in de Witcher serie perfect speelde, ons zou verlaten voor Superman?

vs

Henry Cavill als de Witcher                                         Superman

In de vele interviews die er zijn van Henry Cavill over de Witcher, horen we hem spreken met liefde en passie over het personage, de boeken en de games. Het komt voor vele dan ook als een gigantische verassing dat hij niet meer zal verschijnen in seizoen vier (van de geplande zeven seizoenen) en in de plaats daarvan terug te zien zal zijn als Superman in de DC films. Spoiler voor Black Adam, maar daar zien we Cavill terug als Superman, geleden sinds Zack Snyder's Justice League.

Black Adam Comic Cover

Uit verschillende bronnen komt het op hetzelfde neer. Henry Cavill was in conflict met de schrijvers en producenten van de reeks, aangezien deze afweken van de boeken, terwijl Henry Cavill dat natuurlijk absoluut niet wou. Bovendien is Cavill's contract met Netflix afgelopen. De acteur kon in de periode van het contract alleen maar producties maken van Netflix, maar nu dat voorbij is, is DC weer een optie geworden. Als hij dan nog een mooi loon krijgt aangeboden om de rol van Superman opnieuw op te nemen, dan kunnen we zijn beslissing nog wel begrijpen.

Desondanks, denk ik dat ik voor iedereen spreek als ik zeg dat we hem zullen missen en dat we Liam Hemsworth wel zullen ontvangen als de nieuwe Geralt, maar dat het een proces van aanvaarding en verwerking zal zijn.

Gelukkig zullen Henry Cavill nog een laatste keer zien al Geralt in seizoen 3, maar dat maakt de pijn van zijn afscheid natuurlijk niet minder aanwezig...

The Witcher - webshop