Win een Jaws Limited Edition Ketting | Instagram Winactie @FANSSITE.BE - Fans

Give Away Alert

29 Mar 2024
door Nico Volckeryck

Ben je een filmliefhebber met een zwak voor klassieke films en unieke memorabilia? Zo ja, dan hebben we een spannende kans die zeker je interesse zal wekken. Om de tijdloze aantrekkingskracht van iconische films te vieren, zijn we verheugd een exclusieve Instagram-winactie aan te kondigen waarbij niet één, maar vijf gelukkige fans de kans krijgen om een Jaws Limited Edition Unisex Ketting te winnen!

Over de Prijs: Duik in de wereld van de cinematografische geschiedenis met deze exclusieve Jaws-ketting. Ontworpen met een uniek tand/kentekenplaatmotief en met een hoog detailniveau, brengt dit verzamelobject hulde aan de film die wereldwijd het publiek op het puntje van hun stoel hield. Met slechts 9.995 stuks beschikbaar wereldwijd, is elke ketting individueel genummerd, waardoor het een must-have is voor elke filmliefhebber.

Hoe mee te doen:

Volg Ons: Zorg dat je @FANSSITE.BE volgt op Instagram. Like het Bericht: Laat je enthousiasme voor deze winactie zien! Tag 2 Vrienden: Tag in de reacties twee vrienden die ook fan zijn van klassieke films. Extra Kans: Voor een extra kans om te winnen, deel de winactie in je verhaal en tag ons! Deadline voor Deelname: Haast je, de tijd dringt! Zorg dat je meedoet vóór 14 april. De winnaars worden willekeurig gekozen en aangekondigd op 15 april, dus houd onze pagina in de gaten om te zien of je een van de gelukkigen bent.

Mis Deze Unieke Kans Niet: Deze winactie is jouw kans om een stukje filmgeschiedenis in handen te krijgen. Of je nu een die-hard Jaws-fan bent of een liefhebber van unieke sieraden, deze limited edition ketting is de perfecte toevoeging aan je collectie.

Dus, waar wacht je nog op? Ga naar onze Instagram-pagina, doe mee aan de winactie, en jij kunt een van de gelukkige fans zijn die dit prachtige stuk memorabilia draagt. Succes aan alle deelnemers, en moge de beste fans winnen!

Onthoud, deze winactie draait helemaal om het delen van de liefde voor klassieke cinema en het omarmen van de spanning van de jacht. We kunnen niet wachten om jullie inzendingen te zien en een klein stukje film magie met onze winnaars te delen. Zie je op Instagram, en happy tagging!

Jaws Limited Edition Unisex Necklace