Ahsoka: De langverwachte Star Wars-serie arriveert in augustus 2023 op Disney+. - Fans

Ahsoka: De langverwachte Star Wars-serie arriveert in augustus 2023 op Disney+.

9 Apr 2023
door Nico Volckeryck

In augustus 2023 zal er een nieuwe serie te zien zijn op Disney Plus, genaamd "Ahsoka". Deze serie zal zich richten op het personage Ahsoka Tano uit de Star Wars-franchise en wordt geproduceerd door Dave Filoni, die eerder werkte aan de animatieserie "Star Wars: The Clone Wars" en "Star Wars Rebels".

Ahsoka Tano is een personage dat voor het eerst werd geïntroduceerd in "Star Wars: The Clone Wars" als een leerling van Anakin Skywalker. Ze werd al snel een van de meest geliefde personages in de franchise en kreeg zelfs haar eigen verhaallijn in de animatieserie "Star Wars Rebels". Nu krijgt ze haar eigen serie op Disney Plus, waar fans van over de hele wereld reikhalzend naar uitkijken.

Hoewel er nog niet veel bekend is over de plot van de serie, is wel bevestigd dat actrice Rosario Dawson de rol van Ahsoka Tano zal vertolken, nadat ze deze rol al speelde in de live-action serie "The Mandalorian". Ook is het bekend dat Dave Filoni de showrunner zal zijn voor de serie en dat hij samenwerkt met Jon Favreau, die als executive producer optreedt.

De aankondiging van "Ahsoka" heeft veel fans enthousiast gemaakt, vooral omdat het personage al zo lang geliefd is. Het geeft fans de kans om meer te weten te komen over de avonturen van Ahsoka en om te zien hoe haar verhaal zich verder ontwikkelt. Daarnaast is het opnieuw een bewijs van de toewijding van Disney en Lucasfilm aan het uitbreiden van de Star Wars-franchise en het creëren van nieuwe en spannende content voor fans van alle leeftijden.

Al met al is "Ahsoka" een van de meest geanticipeerde nieuwe series die in 2023 op Disney Plus zal verschijnen. Met Dave Filoni en Jon Favreau aan boord, een getalenteerde cast en een geliefd personage in de hoofdrol, lijkt het erop dat de serie een grote hit gaat worden onder fans van Star Wars. We kunnen niet wachten om te zien wat de toekomst in petto heeft voor Ahsoka Tano en haar avonturen in het Star Wars-universum.

Check ook onze merch