Hoe werkt het :

U koopt een pre-order zoals aangegeven .

U kiest dat u 30 % van het bedrag wil betalen bij de bestelling of u betaalt het volledige bedrag..

Wij sturen u een betaal-mail , na ontvangst van het bedrag doen wij onmiddellijk  de bestelling van het door u gekozen item bij onze leverancier. Hou er rekening mee dat dit de pre-order definitief maakt en bij annulatie kunnen wij het voorschot niet meer terugbetalen.

U heeft nu 2 keuzes . U wacht tot het item binnen is en betaald dan het volledig resterend bedrag .

Of u kiest een spaaroptie , dat wil zeggen : 

U koopt een item in pre order van bijv. 499 euro. Het item kom pas uit binnen 8 maanden  u spaart  om het item te betalen als volgt : u betaald een eerste keer 99,80 euro daarna sturen wij u maandelijks een betaal-email in dit geval 8 keer 49,90 euro.

Zo makkelijk is het, let wel pre-orders zijn definitief na betaling van het voorschot . En uw bestelling is zeker en veilig. Fans houdt de goederen die zijn besteld in pre order in stock gedurende ten hoogste 90 dagen na de levering ervan bij FANS .

FANS is niet verantwoordelijk voor een uitstel door de leverancier vn een beeld . Dit komt soms omdat de leverancier zelf niet tevreden is over het product en beslist  om de release uit te stellen . Indien mogelijk proberen we de klant hier van op de hoogte te brengen asap.  Indien blijkt dat de pre-order niet zal worden geproduceerd  kan de klant zijn voorschot terug krijgen of voor het reeds betaalde bedrag een ander item nemen uit de winkel of webshop.. 

Voor meer info mail ons op info@fanssite.be of bel tussen 11 - 18 u tijdens de weekdagen naar

0032 (0) 32323172 

We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@fanssite.be Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."

 

 

 

 

 

 

 

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? Ja Nee Meer over cookies »