Well, Clarice ... Zijn de lammers nu stil?'

BLITZWAY lanceert Hannibal Lecter Action figures uit de film Silence of the Lambs .

'Well, Clarice ... Zijn de lammers nu stil?' - Dr. Hannibal Lecter 'The Silence of the Lambs' is een van de meest vooraanstaande en de eerste Amerikaanse horror-thrillerfilm om een Academy Awards te behalen in alle top vijf categorieën Een geboorte van de all-time schurk karakter. Het is een voorrecht en eer voor Blitzway om verder te gaan met een productie van Sixth scale Collectible Figure, met Anthony Hopkins die een beklemmende prestatie liet zien door Dr. Hannibal Lecter, een briljante psychiater en kannibalistische seriemoordenaar te spelen. ‘Dr. Hannibal Lector ', de intelligente gentlemen die kunstenaar, psycholoog, arts en medisch onderzoeker is. 'Hannibal the Cannibal', de mysterieuze moordenaar die anderen moet doden en ze liefst ook nog eens verorberd tijdens een candle light souper. In dit project hebben we de indrukwekkende beelden van de film gereproduceerd in de meest realistische en extreme details en kleuren om de aantrekkingskracht van het karakter uit te drukken. Bovendien bieden we veel meer plezier en emotionele opwinding door het mee leveren van zinvolle en iconische sets van artefacten uit de film Hannibal voor de fans, die deze film met een gevoel van nostalgie, stijl en horror zich zullen blijven herinneren. Kenmerken [BW- UMS10301] - Hannibal Lecter White Prisoner ver. Sixth Scale Collectible Figure · Hooggedetailleerde afbeelding van Anthony Hopkins als Hannibal Lecter in The Silence of the Lambs, 1991 Portret · Nieuw ontworpen en ontwikkeld lichaam met meer dan 30 punten van articulaties · 1 Rechtstreeks Onbuigbaar Relaxed Arm & Hand · 1 Rechtstreeks Onbeweeglijk Arm & Hand Voor het houden van Nightstick · 1 Linker Onroerende Relaxed Arm & Hand Met Pen Clip · 1 Paar Onbeweegbare Arms & Hands Clasped Costume · 1 Witte T-Shirts Met Gevangene Nummer 'B5160-8' · 1 Witte Katoenen Broek · 1 Binnen Lichaamskoffer · 1 paar witte sokken · 1 paar authentieke witte schoenen accessoires 1 authentieke stoel 1 nachtstok 1 paar handcuffs 1 vouwmes 1 vulpen 1 Clarice tekening 1 katholieke kerk tekening 1 oogsteken 1 authentiek patroon tapijt 1 stel figuur Stand Productie details kunnen worden gewijzigd zonder voorafgaande kennisgeving. Spec. 1. Hoofd, haar, arm en hand: PVC 2. Body: PVC, ABS, POM 3. Schoenen: PVC 4. Accessoires: PVC, ABS, Metaal 5. Kostuum: Stof 6. Pakket: Kleurbox + Blister