Battle of the Titans

Battle of the Titans

Met het einde van het eerste seizoen van Titans, konden de fans niet stoppen met vragen voor een volgend seizoen. Het is DC dan ook gelukt voor hun eerste live-action tv-series, een verpulverende hit te maken. Met een gemiddelde score van 80% (rotten tomatoes) en een 8/10 (IMDB) heeft DC genoeg aanleiding gegeven voor de fans brandend te houden op een belofte die ze hadden gemaakt.

Dus hou jullie maar klaar voor seizoen 2 van Titans. En het komt er sneller aan dan je denkt. Op 6 september 2019 zal seizoen 2 van start gaan. Dit zal dan verlopen op elke vrijdag, zoals het al gewend is. Dit is een stuk sneller geplaatst dan vorig jaar. DC zegt dat het te maken heeft om op schema te blijven met hun tijdlijn-projecten.

Een andere vraag die de meesten zullen stellen is natuurlijk of de Streaming-gigant Netflix, Titans zal blijven verder draaien. Gelukkig kan ik zeggen dat ze dat wel zullen doen. Vorig jaar was Titans uitgekomen op Netflix, juist nadat de serie klaar was met het uitzenden op DC Universe. Verwacht je dus ook maar rond die periode. Dan spreken we over eind 2019 of zelfs begin 2020.

Waarover seizoen 2 zal gaan, is helemaal nog niet bekend. Maar er zijn geruchten dat er een grote mogelijkheid is voor 3 verschillende kanten op te gaan. Allemaal gebaseerd op de comics, natuurlijk. Zo hebben we “The Judas Contact”; het verhaal dat zonder moeite, het meest invloedrijke Teen Titans-verhaal aller tijde. De andere 2 verhaallijnen gaan dan meer over het verhaal van Jason Todd. Hierin is de mogelijkheid hoe hij Red Hood zal worden, of zelfs “A lonely Place Of Dying”; het verhaal waarin Jason vermoord zal worden door The Joker.